De azi incepem sa postam reclame ale altor campanii ale metrourilor din lume. Vedem ce s-a facut pe la "Ei", si ce-am putea face la ai nostri.
Recama e a metroului parizian si e intitulata "T'as le ticket chic!" cum ar fi fost poate si de asteptat pentru capitala modei. Enjoy! :D
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
Bine, dar reclama asta este din 1983. In prezent nu ar mai merge conceptul. Nici la ei, nici la noi.
@Oana: e adevarat ca e din 1983...incercam sa fac doar o trecere in revista a ce s-a facut pana acum
ca despre faptul ca nu ar mai merge, nu as face asa ceva pentru ca nu ar mai fi ceva original, dar nu uita ca moda prezinta anumite elemente repetitive in trendurile ei
Eu nu contest elementele repetitive din moda, eu contest puterea mesajului de a schimba mentalitatea oamenilor in sensul ca mersul cu metroul devine "chic".
Este mult mai "chic" sa ai masina personala si sa te poti desfasura cum vrei in spatiul propriu , chiar daca faci 1 ora 45 min pe un traseu ce cu metroul dureaza 30 min.
Metroul reprezinta unul din reperele cele mai importante ale fenomenului de "urban". Insa nu stiu cat de urbani suntem noi per total.Poate ca in directia asta ar trebui lucrat .
Cezar , daca iti vine vreo idee geniala dupa ce citesti ce scriu eu aici si castigi , sa stii ca dai o bere neagra. :p
Trimiteți un comentariu